lördag 5 december 2009

Don't they know it's Deatheater's time at all?

December månad. Igen. Nagini råkade äta alla julgranskulorna i tron att de var ägg. Hon är inte så förnuftig just nu för jag kan inte hitta vitaminpiller till henne. Vanligtvis brukar man ju incijera vitaminer i möss som man matar sina ormar med, men risken är för stor att jag skulle råka få fatt i Slingersvans.

Vilket inte vore särskilt bra.

Bella letar efter mistlar att dekorera huset med, vi ska fira Dödsätarnas julfest över hos Cissa och Lucius. Jag tror jag måste värma upp min stav för lite Incendio-kastning den kvällen.

Så, på måndag måste jag och Severus iväg och köpa nya julgranskulor. Gröna med silver tycker jag är idealiskt, Severus blev lite tårögd av valet och sa att de påminde om något väldigt vackert han brukade titta på då han var ung.

Nu måste jag gå och natta Nagini, hon har lite ont i magen.

1 kommentar:

Rosettpojken sa...

AHAHAHA ALLTSÅ SHIT
jag älskar dig voldy!