tisdag 17 november 2009

How my life's been...

Tänkte väl berätta hur mitt liv har varit sedan min förra blogg blev hackad av Klenisordern och Pojken-som-borde-söka-plastikkirurg-för-pannan.

Först då jag blev hackad bestämde jag mig för att lära mig mer om bloggandet innan jag startade igen, så jag ville börja på Trolldomsministeriets nya utbildningar för mugglarförståelse. Alla tror att jag är död, bara för att jag var typ medvetslös för några sekunder och hann smyga undan innan någon annan tänkte på det. (För det var rätt så pinsamt, jag halkade på Mrs Weasleys stickor som rullat ut från hennes fickor, och så är jag klassad som besegrad) Så, jag kunde ju inte precis visa mitt vackra ormface in public direkt efter en sån händelse. Istället så köpte jag en peruk och låtsades vara Michael Jackson, vilket tydligen inte väckte misstankar. Det gick bra fram tills i somras, jag lärde mig mycket på kursen samtidigt som jag kunde äta glass på Diagongränden igen utan kalabalik. Det var goda tider.

Tyvärr så gick ju Michael Jackson bort för ett tag sedan, och då blev min hyresvärd Tom, han som slutade driva krog, mer nyfiken på vem jag var egentligen. Time for me to do like the mudbloods and disappear from the face of the earth.

Så just nu bor jag hos Severus igen. Han är den som jag kan lita mest på trots allt, plus att hans hyresvärd är okej med ormar i huset.

Nu måste jag gå. Severus har kokat kvällsté och lagt upp Alphapet i köket. Jag känner egentligen för att sova, men jag har lovat Nagini, och hon blir så kinkig ifall jag börjar bitcha om hennes fuskande.

2 kommentarer:

Carro sa...

hahahahah xD

mitchan sa...

(pssssst voldy..... you killed severus..)