söndag 15 november 2009

Never gonna give you up

"The report of my death is an exaggeration"
- Mark Twain

Många är dagarna då internet fått klara sig utan min fantastiska närvaro. Men nu är jag tillbaka och den här gången är jag tillbaka för att stanna. För att ni stackars små mugglare ska invaggas i en falsk känsla av trygghet så vill jag hänvisa till mugglarförfattaren Mark Twain och påstå att alla rykten och rapporter om min död är mycket överdrivna. Jag ramlade bara bakåt och så antar alla att jag är död.

Men varför, åh store mörke lord, har du inte bloggat då? Jo, det ska jag berätta för er. Jag har sett småflickor försöka ta på sig äran för min gamla fina blogg och påstå att det ska handla om ett glömt lösenord. HAHAHAHAHAH tillåt mig skratta HAHAHA. Mörkrets herre glömmer aldrig, likt en smärt elefant är mitt minne alltid med mig och att jag skulle glömma är fullständigt otänkbart. Nej förstår ni, det var Fenixorden som hackade (översättning för magiska: en form av teknisk leglimency) mitt bloggkonto och BYTTE lösenord och mailadress. Det var därför jag fick lov att överge er och bloggandet. Var inte sura på mig, var sura på Penisorden (hehehe) och deras hacker skillz.

All den tid sedan jag blev hackad har jag tränat för att bli en mörk mästare i internets alla konster. Jag har lärt mig om brandväggar, säkra lösenord och lärt mig dansa som Rick Astley. Nu är jag redo att börja blogga igen, redo att slå tillbaka mot de hackande små fenixfreaksen. Jag är en modern mörk herre av idag. Internet är snart mitt och då kan ni glömma allt vad gratis nedladdning och fri tillgång till musik och film heter... hehe.

Kort sagt: THE DARK LORD RETURNS!
Läs min blogg eller dö.


Inga kommentarer: