tisdag 17 november 2009

The one question...

Anonym sa...
När ska du ta an dig igen att ta kål på pojken-som-besegrade-dig-alltför många gånger? Harry, för att undvika förvirring. Harry Potter.


Hej Anonym, för det första måste jag säga att det är ett väldigt vanligt namn, eller är du bara precis överallt på internet?
Sedan måste jag poängtera ut att döda Pojken-som-borde-köpa-Bingo-Lotter-på-grund-av-att-han-bara-har-tur är inte en dans på rosor. Det måste göras med enorm precision.

1. Han ska inte få ha någon i närheten som han kan tänka sig offra sig för eller som kan offra sig för honom. I learned the hard way. DOCK VAR DET INTE HANS FÖRTJÄNST, MÄRK MINA ORD!

2. Sen måste han vara obeväpnad, då hans trollstav också kan skapa komplikationer.

3. Han måste vara oförberedd, bara för att jag vill höra han skrika som en liten flicka. Helst i en situation där det tar honom några ögonblick att reagera.


Som sagt, jag har kommit på lösningen; Jag måste döda honom medan han bombar hamnen.


Om det inte funkar, så har jag hört att Pojken-som-borde-låta-mig-vara-ifred är allergisk mot jordnötter. Jag smider redan planer...

Inga kommentarer: